Today: 27 April 2024 RU UA EN
About Contacts

Самый новейший откидной грузчик в мире ETF haul train.

07 November 2013, 16:13

Якщо річ іде про видобуток корисних копалин у мега кількостях, то гірничодобувні компанії покладаються на зусилля велитенських кар’єрних вантажних автомобілів ультра-класу, оскільки лише їм під силу переміщувати з одного місця на інше мільйони тонн гірських порід. І звичайно як будь-яка інша техніка, ці кар’єрні вантажівки постійно удосконалюються, отримуючи все новіші і новіші можливості. На сьогоднішній день розмова піде про найсучасніший серед таких кар’єрних вантажних автомобілів – ETF Haul Train.

  Вантажівки ETF Haul Train зовсім не можна зрівняти з звичайними автомобілями, які зустрічаються на дорогах і будівельних майданчиках. Ці мега-машини розроблені спеціально з урахуванням тяжких умов експлуатації в гірничодобувній промисловості. Досить велика кількість осей цих автомобілів і надійні вузли, що мають багаторазовий запас по міцності, без проблем дозволяють перевозити вантажі, вагою від 50 до 400 тонн (якщо взяти до

порівняння, типові кар’єрні вантажівки, якщо не брати до уваги вантажівки ультра-класу, здатні переміщати від 35 до 100 тонн вантажу). А вантажівки ультра-класу, що мають вельми значні габарити і, як наслідок, невисоку маневреність, вимагають роботи спеціально підготовлених водіїв і наявності досить широких, належних доріг для проїзду цієї вантажівки.

 Все вищесказане спонукало фахівців німецької компанії European Truck Factory (ETF) зайнятися створенням “розумної” кар’єрної вантажівки-самоскида. В результаті у них всетаки вийшов транспортний засіб, здатний взяти на себе вагу від 170 до 400 тонн вантажу. Вага вантажу рівномірно розподіляється на п’ять-сім осей автомобіля, кожна з яких має по чотири колеса. Активна система контролю коліс “Central Tyre Inflation System” в режимі реального часу стежить за дорожніми умовами, контролює і підтримує тиск в шинах автомобіля ETF Haul Train. При русі по м’якому ґрунту система автоматично знижує тиск, а при русі по твердому і кам’янистому ґрунту – піднімає.

 У разі, якщо яка-небудь з покришок виходить з ладу, автомобіль ETF Haul Train піднімає вгору дану вісь і повідомляє про це водія. Завдяки великому запасу міцності, автомобіль може завершити перевезення вантажу, і на решті осях. Крім цього, вантажівки ETF Haul Train є дійсно повноприводними, – кожна вісь підключена до двигуна за допомогою власної трансмісії, а кожне з коліс має власну підвіску і здатність повертатися в потрібну сторону не тільки по горизонталі, але і по вертикалі, що знижує радіус повороту та дає вантажівці

найвищу маневреність і можливість здійснити повний розворот практично на місці.

 Але найяскравішою рисою вантажівок ETF Haul Train є те, що вони мають можливість об’єднуватися в автопоїзд, яким управляє один єдиний водій. Вантажівки з’єднуються за допомогою сталевих з’єднувачів, усередині яких проходять кабелі, по яких передаються сигнали управління швидкістю, гальмами і напрямком руху. Ці сигнали дозволяють діяти всім вантажівкам автопоїзда як єдине ціле, перевозячи до 1500 тонн вантажу за одну поїздку.

Copyright (c) ES Ukrtechinform 2017