Test and measurement and analytical complex tribological NAU-01
Індентифікаційний номер: П23 OffersВипробувально-вимірювальний аналітичний трибологічний комплекс НАУ-01 призначений для проведення лабораторних випробувань і трибологічних досліджень мастильних та конструкційних матеріалів
трибосистема, мастила, масла, протизносні властивості, лабораторні випробування
Опис пропозиції
Випробувально-вимірювальний аналітичний трибологічний комплекс НАУ-01 призначений для проведення лабораторних випробувань і трибологічних досліджень мастильних та конструкційних матеріалів
Розроблено методології та методики порівняльної оцінки протизносних і антифрикційних властивостей мастильних та конструкційних матеріалів на випробувально-вимірювальному комплексі НАУ-01 шляхом моделювання проблемних вузлів тертя.
Методики проведення лабораторних випробувань передбачають отримання інформації про вихідні матеріали та поверхнях:
• хімічний склад (на растровому електронному мікроскопі РЕМ-106І);
• шорсткість (на лазерному диференційно-фазовому скануючому мікроскопі-профілометра (ЛДФСМП);
• параметри тертя (сила тертя, температура і ін);
• інформацію про поверхнях тертя після випробувань (зміна хімічного складу на РЕМ-106І; зміна топографії поверхонь тертя і об'ємний знос в нанометрів - на ДФЛСМП).
Тип технології
Конструкція
Сфера застосування
Випробувально-вимірювальний аналітичний трибологічний комплекс НАУ-01 для проведення лабораторних випробувань і трибологічних досліджень мастильних і конструкційних матеріалів може бути використаний в конструкторських машинобудівних бюро, у науково-дослідних трибологічних центрах, на підприємствах з розробки, серійного виготовлення мастильних матеріалів та присадок до них, в експлуатаційних підприємствах автомобільного, авіаційного та інших видів транспорту.
Iнноваційні аспекти
Випробувально-вимірювальний аналітичний трибологічний комплексі НАУ-01 моделює умови експлуатації реальних проблемних вузлів тертя. Дозволяє отримати повну інформацію про протизносні і антифрикційні властивості досліджуваних мастильних і конструкційних матеріалів в лабораторних умовах.
Наявність такої інформації сприяє підвищенню безпеки руху транспорту, поліпшення екологічної обстановки, підвищення довговічності і збільшення міжремонтного ресурсу техніки, зниження витрат палива та інших видів енергії, зменшенню витрати використовуваних мастильних матеріалів шляхом підвищення ефективності вузлів тертя (зниження в них втрат на тертя і збільшення зносостійкості).
Поточна стадія: | Є результати експериментальних досліджень Макетний зразок |
---|---|
Статус прав інтелектуальної властності: |
Умови співпраці:
Тип організації: | Технічна кооперація, спільна подальша розробка. |
---|---|
Регіони: | Азія Африка Країни СНД Південна Америка Північна Америка Східна Європа Центральна Європа |