Сьогодні: 24 листопада 2024 RU UA EN
Про мережу Контакти

Методи та інструменти роботи учасників УІСТТ з клієнтами

03 жовтня 2012, 13:03

     Робота учасників УІСТТ базується на сучасних методах та інструментах апробованих у європейській мережах трансферу технологій EEN, а також  у Росії, Білорусії, Україні.

Основні етапи роботи з клієнтами:

 - Пошук та залучення компаній

- Ідентифікація потреб клієнта, пропозиція послуг

- Формування технологічних запитів та пропозицій клієнта

- Супровід технологічних запитів і пропозицій

- Переговори та укладання контрактів

 Основні методи роботи з клієнтами:

  • Виявлення технологічних запитів і пропозицій

- візит у компанію

- технологічний аудит

- ідентифікація потреб клієнта

  • Ідентифікація технологічних профілів

- технологічний запит

- технологічна пропозиція

  • Пошук технологічних партнерів

-  через мережеву взаємодію

- прямі контакти між учасниками мережі

- інформаційні розсилки

- конференції, семінари, брокерські ярмарки

  • Встановленні  прямих  контактів між технологічними партнерами

- організація переговорів

- проведення переговорів

  • Укладання договорів

     

     Для збору, просування та розповсюдження  технологічної інформації про запити і пропозиції, а також пошук технологічних партнерів учасники УІСТТ використовують наступні  інструменти:

- Єдина база технологічних запитів і пропозицій, що включає локальні бази усіх членів системи з різних регіонів України.

- Веб-сайт системи УІСТТ, на якому розташована у вільному доступі база технологічних запитів і пропозицій та інша інформація.

- Періодичні інформаційні розсилки, що містить інформацію про діяльність системи та нові технологічні профілі, розміщені на веб-сайті системи.

- Мережева взаємодія з усіма членами і партнерами системи у єдиному інформаційному просторі.

- Конференції і семінари для членів, клієнтів і партнерів системи.

- Видання технологічних каталогів тощо.

- Вихід на міжнародні мережі трансферу технологій.

Copyright (c) ДП "Укртехінформ" 2017