Методи та інструменти роботи учасників УІСТТ з клієнтами
Робота учасників УІСТТ базується на сучасних методах та інструментах апробованих у європейській мережах трансферу технологій EEN, а також у Росії, Білорусії, Україні.
Основні етапи роботи з клієнтами:
- Пошук та залучення компаній
- Ідентифікація потреб клієнта, пропозиція послуг
- Формування технологічних запитів та пропозицій клієнта
- Супровід технологічних запитів і пропозицій
- Переговори та укладання контрактів
Основні методи роботи з клієнтами:
- Виявлення технологічних запитів і пропозицій
- візит у компанію
- технологічний аудит
- ідентифікація потреб клієнта
- Ідентифікація технологічних профілів
- технологічний запит
- технологічна пропозиція
- Пошук технологічних партнерів
- через мережеву взаємодію
- прямі контакти між учасниками мережі
- інформаційні розсилки
- конференції, семінари, брокерські ярмарки
- Встановленні прямих контактів між технологічними партнерами
- організація переговорів
- проведення переговорів
- Укладання договорів
Для збору, просування та розповсюдження технологічної інформації про запити і пропозиції, а також пошук технологічних партнерів учасники УІСТТ використовують наступні інструменти:
- Єдина база технологічних запитів і пропозицій, що включає локальні бази усіх членів системи з різних регіонів України.
- Веб-сайт системи УІСТТ, на якому розташована у вільному доступі база технологічних запитів і пропозицій та інша інформація.
- Періодичні інформаційні розсилки, що містить інформацію про діяльність системи та нові технологічні профілі, розміщені на веб-сайті системи.
- Мережева взаємодія з усіма членами і партнерами системи у єдиному інформаційному просторі.
- Конференції і семінари для членів, клієнтів і партнерів системи.
- Видання технологічних каталогів тощо.
- Вихід на міжнародні мережі трансферу технологій.