Сьогодні: 05 квітня 2020 RU UA EN
Про мережу Контакти
Стати учасником Української інтегрованої системи трансферу технологій Як розмістити запит/пропозицію
Технології

Лазерна далекомірна система управління причалюванням великотоннажних суден.

Індентифікаційний номер: П35 Пропозиції
Опубліковано: 14 вересня 2012 Кінцева дата: 06 квітня 2020
Країна: Україна

Лазерна локаційна система дозволяє з високою точністю неконтактним методом отримувати оперативну, достовірну і точну інформацію про стан підходу великогабаритних суден до причалу, що сприяє безпечному причалювання і вирішує актуальну задачу екологічного захисту прибережних вод. Система є допоміжною для лоцманської служби порту і призначена для підвищення безпеки в процесі причалювання і швартування суден, а також моніторингу їх стану після постановки до причалу.


Ключові слова:

лазерна дальнометрія, система управління причалювання суден


Опис пропозиції

Лазерна локаційна система дозволяє з високою точністю неконтактним методом отримувати оперативну, достовірну і точну інформацію про стан підходу великогабаритних суден до причалу, що сприяє безпечному причалювання і вирішує актуальну задачу екологічного захисту прибережних вод.
Система складається з лазерних далекомірів і датчиків швидкості, портативних терміналів і центру керування (ЦК) - комп'ютера з програмним забезпеченням. Відображення положення великотоннажних суден відбувається на робочому дисплеї ЦК і екранах лоцманських відеотерміналів.
Лазерна локаційна система обробляє дані про становище і русі судна щодо лінії причалу і передає їх по радіоканалу в ЦК на цифрове табло, розташоване на причалі, і портативні відеотермінали, що знаходяться у лоцманів.
Система високоефективна за рахунок виключення «мертвої зони» з огляду судноводія та застосування лазерного вимірювача дальності для точної оцінки дистанції від корпусу судна до причальної стінки на заключній стадії причалювання.

Тип технології

Конструкція
Програмне забезпечення
Процес

Сфера застосування

Введення системи в експлуатацію підвищить безпеку мореплавання в акваторії порту, виключивши аварії, які можуть призвести до руйнування гідротехнічних споруд, пошкодження суден і вантажів, забруднення навколишнього середовища через помилки судноводіїв при причалювання. Використання системи для причалювання танкерів підвищить безпеку експлуатації нафтоналивного терміналу, захистить навколишнє середовище від негативних наслідків судноплавства, підвищить ефективність навігації та вантажоперевезень.

Iнноваційні аспекти

Особливістю і новизною системи є можливість управління рухомими об'єктами за рахунок високоточного вимірювання та розпізнавання оптико-локаційних сигналів, що дозволяє забезпечити безпечне причалювання великогабаритних суден.
Перевага системи - дистанційне інструментальне визначення положення судна як наслідок використання високоточних лазерних далекомірів вимірювання та індикації швидкості зближення або видалення носової та кормової частин судна щодо відповідних ділянок лінії причалу. Система має економічні переваги по порівняння з аналогами.

Поточна стадія: Макетний зразок
Статус прав інтелектуальної властності:

Умови співпраці:

Тип організації:

Автори готові провести пілотні, дослідно-промислові та промислові випробування, а також промислове впровадження пропонованої розробки. Можлива спільна подальша розробка та адаптація до вимог замовника.

Регіони: Азія
Африка
Країни СНД
Південна Америка
Північна Америка
Східна Європа
Центральна Європа

Copyright (c) ДП "Укртехінформ" 2017